1. SPLOŠNO

Za dostop do spletne strani anaya.si in njeno uporabo, vključno z dostopanjem do vseh izdelkov in storitev, ki so na voljo prek te spletne strani (s skupnim imenom »storitve«), veljajo naslednji pogoji in obvestila (»pogoji poslovanja«). Z uporabo storitve se strinjate z vsemi pogoji storitve, ki se lahko osvežujejo. Z uporabo storitve potrjujete, da ste seznanjeni z vsemi najnovejšimi pogoji poslovanja in stran pogoji poslovanja redno preglejujete.

Dostop do spletne strani je uporabnikom dovoljen zgolj kot kratkotrajnim obiskovalcem spletne strani. Pridržujemo si pravico, da umaknemo ali spremenimo storitev brez predhodnega obvestila. Za nedostopanje do vsebin ali nedosegljivost spletne strani iz kakršnegakoli razloga ne nosimo nikakršne odgovornosti. Prav tako ne nosimo nikakršne ogovornosti, če iz kakršnega koli razloga ta spletna stran ni na voljo v vsakem trenutku ali v katerem koli obdobju. Dostop do nekaterih delov ali celotne vsebine se lahko občasno tudi omeji.

Ta spletna stran vsebuje tudi povezave do drugih spletnih strani, ki jih ne upravlja Anaya (v »povezana spletna mesta«). ANAYA nima nadzora nad povezanimi spletnimi mesti in ne prevzema odgovornosti za njih ali za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi uporabe le-teh. Uporaba povezanih spletnih mest je striktno omejena na pogoje in določila uporabe povezanega spletnega mesta.

2. PODATKI O NAS

HOLY3 d.o.o.
Korytkova 22,
1000 Ljubljana, Slovenija, EU

e-mail: anaya@holy3.si
gsm: 030 383 181

TRR: SI56 6100 0001 4390 297, odprt pri Delavska hranilnica d.d.

Vpisan v sodni register: DA
SRG vpisa subjekta: 2016/30649
Datum vpisa v sodni regiter: 21.7.2016
Matična številka podjetja: 7109571000
ID za DDV: SI56719159
Zavezanec za DDV: DA

Dejavnost po SKD: S96.090  Kozmetika in druge nerazvrščene storitvene dejavnosti

3. NAKUP IZDELKOV

Z oddajo naročila za nakup izdelka se strinjate z naslednjimi pogoji. Vsa naročila so odvisna od razpoložljivosti izdelkov in potrjene cene naročila.
Odpremni časi se lahko razlikujejo glede na razpoložljivost in dostavnih rokov. Za vse zamude dostavnega roka, kamor spadajo poštne zamude ali zamude zaradi višje sile, nismo odgovorni. Nakup lahko opravijo osebe, ki so starjše od 18 let. Ob oddaji naročila izpolnite svoje podatke, za katere obvezujete, da so točni in resnični.

3.1 NAROČILO

Za potrditev naročila in nakup blaga se šteje oddano spletno naročilo, kjer se hkrati z oddajo naročila sprejme tudi te pogoje poslovanja.

3.2. CENE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo 22% davek na dodano vrednost (DDV). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Stroški dostave se zaračunavajo dodatno; dodatni stroški so jasno prikazani in so vključeni v “celoten strošek” ob oddaji spletnega naročila.

Trudimo se zagotoviti, da so vse informacije in opisi, ki se pojavljajo na tej spletni strani točni. Če odkrijemo napako v ceni pri vašem naročilu, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam ponudili možnost ponovnega nakupa ali preklica naročila. Če z vami ne bomo mogli priti v stik, bomo tako naročilo obravnavali kot preklicano. Če je bilo tako naročilo plačano vnaprej, pa bi ga nato želeli preklicati, ste upravičeni do vračila polne kupnine.

Pridržujemo si pravico, da ne izpolnemo naročil, ki niso bila v skladu s temi pogoji polovanja.

3.3. PLAČILO

Plačilo je možno:

  1. po predračunu na transakcijski račun;
  2. po povzetju.

Podatke za plačilo na transakcijski račun prejmete po zaključku naročila. Te podatke skrbno shranite ali si jih natisnite.

3.4 POGODBA

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljavca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu v rubriki MOJ RAČUN.

4. DOSTAVA

Vaše naročilo bo izpolnjeno na datum dobave. Razen v izjemnih okoliščinah, bo blago dostavljeno v štirinajstih do tridesetih delovnih dneh od dneva naročila. Rok dobave je odvisen od zaloge.

Vse dobave poteka iz našega skladišča v Sloveniji. Stroške pošiljke ter tveganje med prevozom, razen izrecnega pisnega dogovora s prodajalcem, nosi kupec. Blago bo odpremljeno kot navadna pošiljka.

Mednarodni promet (pošiljke v EU) se zaračunava na pavšalni osnovi, ne glede na težo.

5. TEHNOLOŠKA SREDSTVA, KI OMOGOČAJO UGOTAVLJANJE IN POPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika”KOŠARICA” omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

– vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
– vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
– spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna se nova cena spremenjene količine;
– odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika “BLAGAJNA”omogočeno, da s takojšnjim učinkom,  enostavno in brez težav:
– spreminja izbrani način dostave izdelka;
– spreminja izbrani način plačila ter
– pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

6. POLITIKA ZASEBNOSTI

ANAYA je popolnoma zavezana k varovanju zasebnosti obiskovalcev in kupcev. Informacij o strankah ne bomo zaupali tretjim osebam, razen če le-to nujen del zagotavljanja storitev za vas – npr. vpis naslovnika za pošiljanje pošiljke ali za namene raziskav strank v samem podjetju.

ANAYA ne zbira nobenih osebnih podatkov o vas na naši spletni strani, če se sami tako odločite. Če se odločite za nakup, pa vaše podatke potrebujemo za obdelavo naročila in interne raziskave. “Osebne podatke” definiramo kot informacije, ki vključujejo vaše ime, naslov za dostavo, kreditno številko / debetne kartice in datum poteka veljavnosti, naslov za račun, e-poštni naslov, telefonsko številko, starost, poklic.

ANAYA lahko za potrebe podjetja, in sicer za izboljšanje storitev, zbira naslednje vaše podatke:

  1. Informacije, ki jih posredujete z izpolnitvijo obrazcev na naši spletni strani. To vključuje kontaktne obrazce, prijavne obrazce, obrazce za oddajo naročil.
  2. Podrobnosti o vaših obiskih naše spletne strani, vključno z, vendar ne omejeno na: podatke o prometu, podatke o lokaciji in druge komunikacijske podatke, če je to potrebno za lastne namene ter raziskave in izboljšave.

Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in nekaterih drugih evropskih držav ter na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL

7. KOMUNICIRANJE IN MARKETING

Če ste opravili nakup iz naše trgovine, vas bomo občasno obveščali o naših najnovejših izdelkih, novicah in posebnih ponudbah po elektronski pošti. Vsi člani Anaya imajo možnost, da se kadarkoli odjavijo od prejemanja tržnih komunikacij s klikom na “odjava” v katerem koli posanem marketing sporočilu. Če ne želite prejemati elektronskih sporočil, nam to lahko pišete tudi na info@anaya.si.

8. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb, sporov ali težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 030 383 181 ali na elektronski naslov anaya@holy3.si. Pritožba se odda na naslov ponudnika pisno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Za primere reklamacij, dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarnih napak lahko podrobnejše informacije najdete v splošnih pogojih poslovanja ponudnika v zgornjem delu spletne strani anaya.si.

Na vse pritožbe se ponudnik odzove pisno ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se po svojih najboljših močeh ponudnik prizadeva, da se morebitni spori rešujejo sporazumno.

Dne 14.11.2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Url. RS št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS).

ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

9. SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če Zakon o varstvu potrošnikov ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, s katerim sklene pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar kupljena/izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka tega člena ugasnejo s potekom dveh (2) let od dneva, ko je o stvari napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Podjetje potrošnikovi zahtevi ob prijavi napake oziroma ob morebitni prijavi reklamacije, pisno odgovori najkasneje v roku 8 dni.

V primeru, da se podjetje z reklamacijo strinja, ugodi potrošnikovi zahtevi prav tako v roku 8 dni.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Za vse informacije glede uveljavljanja reklamacij, garancij in stvarnih napak se prosimo obrnite na nas preko e-pošte: anaya@holy3.si ali na telefonsko številko 030 383 131.

10. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu lahko kupec najkasneje v 14 dneh od prejema blaga ponudniku sporoči osebno, telefonsko ali s sporočilom preko e-pošte. Vsako izmed navedenih sporočil se šteje za odstop od pogodbe. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v štirinajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43. č člena (ZVPot), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec sam krije neposredne stroške vračila. Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti kopijo originalnega računa, ki ga kupec prejme ob nakupu in dostavi blaga. Kupnino za vrnjene izdelke ponudnik vrne uporabniku na enak način kot je sam plačilo prejel, in sicer v primeru bančnega nakazila, se kupcu vrne denar na njegov klasični transakcijski račun, v primeru plačila po povzetju se kupcu denar vrne s poštno nakaznico, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupnino ponudnik kupcu vrne v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oz. v trenutku prevzema vrnjenega izdelka.

Obrazec za vračilo blaga: OBRAZEC.pdf ››

11. PRAVO IN PRISTOJNOST

Pogoji so v skladu z zakonodajo v Sloveniji. Za vse spore, ki nastanejo iz naslova teh pogojev, je ne glede na vaše stalno prebivališče pristojno katerokoli, temveč izključno slovensko sodišče.